Monday 4 June 2012

What You Give You Get Back

Salam dan good morning pada korang2 kwn blog aku..hope hari ni hari yg bahagia buat korg2 smua yaaa... Hari ni hari masalah aku..huhuhuh... Apa masalah nya?? Mls ahhh nak citer kat korang...Jangan marah haaaa...

Refer to the Tajuk "What You Give You Get Back"..Mcm kelaka kan? Lets aku nak cerita apa sebenarnya.. Sape yg give tu dan sapa pula mangsa get back itu yee..hohoho


Al-Kisahhhhh.. Tayyyiiibbbb... Kisah ni berlaku da lama da...tiba2 mcm segar balik jek dalam kepala otak aku ni.. Td pagi awal2 pagi tergerak nak bukak FB pmpuan dot dot ni... Tp bukan melalui FB aku..tapi melalui FB En Tunang.. Pmpuan dot dot da block aku.. Ape dee halll... Dan sama jugak kat FB balak dia tu... Aku yakin dan pasti dia la yg memblock FB aku dalam FB balak die tu... Ishhh..mcm susah jek nak phm kan?? Tp korg kan pandai2...mesti dapat phm punyeeee..

Apa sebab die block aku dalam FB balak dia?? Senang jek jwpan nye... Sbb dia rase tergugat la....hohohoho... Dlu balak dia pnh jadi _________ aku.. Ahhhh..malu la nak ckp...

Ok la...di pendek kan cerita... Aku pon mentelaah semua yg ada dalam FB dia(status dia la).. Perhhh..pompuan dot dot ni punye pum pang pum pang dok marah gugurl mane ntah yg kacau balak dia tu... Huhhh...otak aku pon ligat memberi respon pada diri sndiri... Sapakah?? Ohhh..its not my problemeeee...huhuhu

Apa yang die marah... Alah..bunyi nye mcm ni la... Yg aku ingt ckit2..  "Da la budak sekolah lagi..mengatal ngn bf org. Pg2 da buat angin naik..." Dalam hati... "Ooooo...dlu ko pon sama la pompuan...cume beza nya aku ni professional la ckit kan xde la nak post2 kat FB...Tau pulak kan ko berangin...dlu angin aku ko xpk pulak... Haaa..tu makan dia"..

Al-Kisah ni terjawab da kan kengkwn?? Dlu bukan main lg dia... kononnya pernah tu pernah ni ngn mamat tu.. Siap ngaku ni depan aku..ngn ayat bajetsss dia tu.. Aku ni jenis mls nak layan... Aku mengamuk a.k.a memberontak a.k.a meroyan dalam diam... Cuma melibatkan dua pihak jek.. Aku dan mamat tu jek.. Sampai cedera parah HP mamat tu aku lemparkan dari tingkat 5...hahhaha... Merah muka dia makan penampor "along" a.k.a sulung aku..hohoho..

Bebbb..jahat2 aku beb..aku xpenah nak marah2 org maki hamun mcm aku penah dgr pmpuan dot dot ni maki mamat tu.. Waktu tu rase hormat kat mamat ni da xde da... Siyesss.. "Balik kau.kalau takkk..kau tau la".. Ingt lagi..masa tu last time la aku jumpa mamat tu as COUPLE..hihihi...

Aku akan respect kalau dia dapat pmpuan yang lagi baik dr aku.. Bukan nak cakap aku baik..Taakkkk... Tp baik la jugak kan dari pmpuan dot dot tu..hihihi..

"N" now...sikap mengongkong tu makin bermaharajalela dalam diri pmpuan tu..(pengakuan dari mamat tu) dan mangsa control dia tu pon rela dengan controller dia tu.. Terpulang la..jalan hidup dipilih sendiri.. Kekdg sedih jugak " YA ALLAH,kesian nya kat mamat ni.. Sepanjang aku dgn dia xpenah rasa nya aku bt dia mcm tu" Tp nak bt mcm mane kan..Keputusan ditangan nya... sampai situ jek la cerita aku dan dia...eeeceeehhh...huhuhuh..


p/s:: Tak payah la nak kongkong2 sngt BF tu...kang cukup masa sifat jemu tu makin membuak-buak..mgkin sekarng dia xkisah...tp akan datang.. 1 minit je hati manusia akan berubah.. DUNIA NI BULAT.. 1 hari nnt apa yang kau buat kau akan dapat balik wahai pompuan dot dot.. 


No comments:

Post a Comment