Monday 11 June 2012

Mengantokkkk!!!

Ya Allah...mata aku yang sngt mengantukkk... Kalau disorongkan bantal ni pon cara gak..hahaah... Al-maklum la..biler saje ptg menjelma mula la syaitoonnirroojimm ni bertungkus-lumus berjoget k-pop depan mata aku ni.

Bukan petang jek la..CORRECTION!! Lepas jek lunch hour mst mata x boleh bukak punyeeee.. Betol tak..betol tak!!!.. 

Tak boleh nak cakap ape dah... Cume boleh mengucap jek..hahhahha... Kalau kat umah ni mmg aku da blasah membadak jek la dalam bilik..lagi la kalau cuaca mavelesss mcm sekarang ni.. Silap2 pukul 6petang baru bngun...Ishh..anak dara apakah ini??

Lambat nye lahai nak balik... Setengah jam da mcm setengah hari nak tunggu masa balik... Apa nak bt erk sementara nak tunggu balik... Susah hati betol la tgk mata ni.. Ecehhhh... Ke mmg dasar aku ni kaki dan tangan tidur...(Kalau sebut kaki jek rasa mcm tak adil pulak aku kat tangan)..hohohoho..

Okey la kengkawan...Bg wa layan mata wa ni yee... Smbung nnt.. K Bye.. (Tak de idea lagi nak tulis ape ekceli)  :p


 



No comments:

Post a Comment