Monday 11 June 2012

Kerisauan Melanda

Salam kau orang kwn2 aku... Bosan la kan hari isnin mcm ni..Lahai..lemahnya lutut nak g keje pagi td.. Tp apa kan daya..ku gagahi juga...ecehhhh..

Ape yang merisaukan sangat tu Cik Zela...Diri mmg dilanda rase resah..Sbb takat tumbesaran daging da melebihi had yang ditetapkan..a.k.a saya da debab.. Hadoii...lemah lagi lutut bila ade yang tegur saya da gemuksss...hohoho

Senang jek jawapan saya..."Alah..senang hati..mmg la boleh sihat mcm saya ni".. Tp kan...diri sndiri x boleh tipu.. Bila tgk diri depan cermin nmpak saya da "DOUBLE" dari sebelum ni!!!...huhuhu,.. Time tu da rase susah hati la pulok gamaknya...

Dulu main-main ejek ngn En Tunang..Aku cakap muka dia da bulat mcm bola rugbi.. Mak aihhh...dia punya marah kat aku..huhuuh.. Tp sekarang kelebaran muka aku da mcm bola keranjang da...hohoho... Moralnya~Tu la...dlu ngutuk org no 1..Kan da dapat balik...So..jgn ngutuk2 org lagi... (Baikkk Bossss!!!)

So..aku da nekad.. Misi perlu diteruskan... Catu makan? Itu OF COZZZZ... Aku yakin dan pasti tumbesaran daging aku mmg berkait rapat ngn makan yang agak bnyak dan juga agak kerap.. Ohhh noooo!!!.. Diteruskan dengan exercise yang akan dilaksanakan... Either kat umah pon akan ku laksanakan.. Mana taknye keje DUDUK..DUDUK dan asek DUDUK...No exercise anymore!!

Nak xnak mst kene kuruskan badan yang semakin mem"badak"..huhuhu.. Nak berat mcm dlu2..slim nyelimmm..  Saja jek xnak g timbang..Aku takut nak terima hakikat yang pasti berat da NAIK!!!.. Baik tak tau bape berat aku dari tau... Boleh migrain dok pikiakk pasal berat badan ni...

So..mind set..~~Catu makan dan exercise~~..Yihaaaaa~~~~




No comments:

Post a Comment